Doorgaan naar hoofdcontent

Webshop

Je vindt hier een overzicht van sieraden die in voorraad zijn. Klik hiervoor op het menu rechts bovenaan

// Dit overzicht wordt geregeld aangevuld met nieuwe sieraden. Kom dus af en toe eens opnieuw een kijkje nemen. Verkochte stukken worden niet meer getoond

// Iets gezien op mijn social media dat je hier niet terugvindt? Contacteer me gerust via mail

// Maar ik heb ook gewoon nog meer in stock, niet alle sieraden zijn al tot op foto geraakt. Wil je dus graag meer zien? Kom dan langs op één van de evenementen waaraan ik deelneem, of kom gewoon eens langs in mijn atelier. Meer info vind je via https://veronika-art.blogspot.com/p/winkel.html

// Liever een juweel op maat? Contacteer me voor de mogelijkheden. Deze link toont een aantal sieraden op maat

// Voor meer info en/of bestellingen, kan je me contacteren via e-mail op veronika_dutre@yahoo.com

// Met veel zorg en respect verwerk ik as van je dierbare overledene in een asjuweel. Ook een herinneringsjuweel met gepersonaliseerde betekenis is mogelijk. Ik bespreek graag de opties met jou

// Na betaling verzend ik het sieraad met de post. Je kan het ook komen afhalen in mijn atelier. Verzendkosten binnen België 7,5 euro

// Check Facebook voor updates van de nieuwste produkten en de laatste nieuwtjes of volg me op Instagram

// Of snuister eens door mijn blog www.veronika-art.blogspot.be

// Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes of komende events? Schrijf je in op de nieuwsbrief

Veroniek Dutré Jewelry Design

Als juweelontwerper, goudmsid en edelsteenzetter ontwerp en vervaardig ik alle sieraden van begin tot einde. De juwelen/objecten zijn volledig hand vervaardigd in mijn atelier in Boutersem (gelegen tussen Leuven en Tienen).

Sieraden met gevoel voor minimalisme, geometrie en een strakke, abstracte stilering.

Ik haal inspiratie uit mijn scheikundige achtergrond, uit architectuur of natuur, maar vertaal deze steeds naar de puurste vormen.  Mijn collectie wil ik laten groeien op eigen tempo. Ik haal vooral plezier en voldoening in het creëren van nieuwe dingen waar een visie/verhaal achter zit. Met de SOLO ring verkende ik het 3D ontwerpen en 3D printen, maar blijf ik mijn eigenheid en vormgeving trouw. De verwisselbare knikker geeft het geheel een speels karakter.

Grafisch ontwerp en fotografie: Veroniek Dutré




Populaire posts van deze blog

GEO - manchetknopen

€ 255 € 165 / enig stuk / GEO collectie, manchetknopen ruit / Sterling zilver

Klavertje Vier - oorhangers

  € 155 / enig stuk / Floral collectie, Klavertje Vier / oorstekers (pinnetje achteraan het kommetje bovenaan / lengte ca. 5 cm / Sterling zilver

SOLO - ring

€ 55 / SOLO, the ring that changes with your outfit / 3D printed ring with exchangeable marbles / Polyamide ring in doosje met twee knikkers naar keuze / Lees meer over het principe en de maten via deze  LINK

GEO - oorstekers

€ 75 / GEO collectie / afmeting 8x8mm / Sterling zilver